Leskelődtek a Tesla alkalmazottai a cég autóiba épített kamerákon át Jót röhögtek a Tesla-tulajokon Legalábbis ezt állítja egy új hírében a Reuters, aminek információi szerint a Tesla belső fórumán különösen a balesetekről, az autósok egymással történő hajbakapásáról, verekedéséről (az ún. road rage-ekről) szóló videók voltak népszerűek, de az sem volt ritka, hogy intim helyzeteket rögzítettek a Tesla-k kamerái, amiken aztán a cég alkalmazottai szintén előszeretettel csámcsogtak, miután az autók elküldték azokat nekik. Bár arról, hogy a Tesla-k továbbíthatják a kameráik által rögzített képeket a cég központjában, a vállalat tájékoztatja vásárlóit, adatvédelmi nyilatkozatában azonban azt mondja, hogy az így készült felvételek nem köthetők az autók tulajdonosához. Ugyanakkor a Reuters információi szerint ez nincs így, és a Tesla munkatársai által használt szoftver segítségével pontosan meg lehetett állapítani, hogy az egyes képek vagy videók hol készültek - ez pedig akár komoly visszaélésekre is lehetőséget adhatott a cég alkalmazottai számára. Benézhettek házaikba, életükbe is Ráadásul a felvételeket az autók nem csak menet közben készítették, hanem akkor is, amikor úgymond ki voltak kapcsolva: azaz, leparkolva álltak valahol, és senki sem ült bennük. "Beláthattunk az emberek garázsaiba és magántulajdonaiba", mondta a Tesla egyik alkalmazottja. pcforum.hu
Los Angeles — Hiába volt a 80-as évek legjobban fizetett sorozatsztárja és szívtiprója A nagy sikerű Airwolf sorozat helikopterpilótája már pályája csúcsán a kábítószerek és az alkohol rabja lett, egy 1996-os autóbaleset pedig végleg véget vetett az aranyéletnek. Vincent 3 nyakcsigolyáját törte el, s a sérülésben a hangja is eltorzult, ami csak tovább rontott a drogok miatt eleve súlyos állapotán. 2012-ben aztán végképp megpecsételődött a sorsa, amikor egy fertőzés miatt amputálni kellett a jobb lábát térd alatt, majd később egy újabb darabot kellett levágni belőle.
Sziasztok! Párom autószerelő, szoktak érkezni érdekes "páciensek". Ennek itt szilikonnal ragasztották be a szélvédőjét. Megoldották otthon, okosba. Réka
Emile Leray egy francia villamosmérnök aki még a 90-es évek elején egy Citroen 2CV autóval, magyarul kacsakocsival vágott neki afrikának. Marokkó legdélebbi részéig jutott, itt viszont a jármű tönkrement. Emberünk azonban nem ijedt meg,12 nap alatt a sivatag közepén alap szerszámokkal az utolsó csavarig szétszedte az autót, majd egy motorkerékpárt taknyolt össze belőle. Ezzel aztán egyes legendák szerint franciaországi házáig hazamotorozott. Na nézzük ennek a MacGyver hapsinak ezt a hetedhét országra szóló kamu sztoriját.